Kocken härjar i köket

Far runt med elvisp, kastrull och ägg i köket! Försöker laga en god dessert till ikväll då jag, syskonen och Erik ska grilla och umgås! Kommer bli trevligt :)
Tycker själv att det går ganska bra:) Bara den där j@#%..a chokladen vill smälta nån gång!
Erik springer omkring och klipper gräset åt mig :P Hörde konstiga ljud från baksidan och när jag tittar ut så klipper han gräset med handjagar'n... Inte den motordrivna.... Den man puttar för att bladen ska snurra.... Och inte ville han byta heller! Förstår mig inte alltid på honom.....
Idag fyller Isa år! :) Samma dag som jorden går under....Hmm.....
Men Grattis! :D


Kommentarer
Postat av: Isa

Hehehe... tack... :P

2011-05-22 @ 13:53:32
URL: http://fjollboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0